پیام تسلیت مدیرکل ارشاد خراسان رضوی برای درگذشت استاد برجسته قرآن
کد خبر: 4184625
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد خراسان رضوی برای درگذشت استاد برجسته قرآن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درگذشت مرحوم جواد مسگری، مدرس، مؤلف، خوشنویس و قاری خوش الحان کلام دوست را تسلیت گفت.

 محمد حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی ضایعه فقدان قاری کلام وحی «مرحوم جواد مسگری» را تسلیت گفت، متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

 مصحف آسمانی ما، محل عروجی است که در بلندای آن تعالی روح و بالندگی انسان ظهور و بروز می‌یابد.

قاریان سخن باری تعالی، مخلصان و عاشقانی هستند که در سراپرده جلال حق، «ما» از جان و روان خویش می‌زدایند و همه «او» می‌شوند و از جام جان‌بین حضرت ربوبیت شهد وصال را به کام مشتاقان حلاوت معرفت حق می‌نوشانند.

 استاد بزرگوار قرآن کریم و قاری خوش‌الحان کلام دوست، مرحوم جواد مسگری، نگارنده کتاب «نغمه وحی»، معلمی بزرگوار و فرهیخته‌ای مهذب بود که به برکت انس و همراهی با آیات الهی و با زندگی بر مدار تعالیم قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام توانست در عمر شریف خود، الگویی مناسب برای همه علاقه‌مندان به راه کمال قرآنی باشد.

اینجانب ضایعه تأسف‌بار درگذشت این استاد تربیت یافته مکتب قرآن کریم را به جامعه قرآنی تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان ایشان آرزوی صبر و اجر از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha