بسیج با کمترین امکانات دشمن را ضربه‌فنی کرد
کد خبر: 4184079
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
سردار کوثری:

بسیج با کمترین امکانات دشمن را ضربه‌فنی کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی انگیزه الهی بسیجیان و رزمندگان در جبهه‌ها را مثال‌زدنی و کم‌نظیر خواند و افزود: بسیج با کمترین امکانات پشت دشمن را به زمین زد و به قول رهبری دشمن را ضربه فنی کرد.

سردار اسماعیل کوثری

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز، 4 آذر، در یادواره شهدای این شهرستان که در مسجد صاحب الزمان(عج) مأمونیه برگزار شد، با تبیین چرایی دستور حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج به توطئه‌های پیچیده و خطرناک برنامه‌ریزی شده توسط دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت امام راحل، انقلاب را بر اساس کلام خداوند و الگوگیری از ائمه پیش برد و توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت امام(ره) با پیش‌بینی‌های حکیمانه خود ۱۰ ماه قبل از جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد، افزود: با این تصمیم حکیمانه آخرین نقشه دشمن که جنگ ۸ ساله بود مانند سایر توطئه‌ها خنثی شد.

کوثری بر ایستادگی حضرت امام راحل در مقابل دسیسه‌های دشمن تاکید کرد و ادامه داد: امام همچون یک دیده‌بان، توطئه‌های دشمنان را مشاهده و با صلابت و اقتدار در برابر این دسیسه‌ها ایستادگی می‌کرد.

وی انگیزه الهی بسیجیان و رزمندگان در جبهه‌ها را مثال‌زدنی و کم‌نظیر خواند و افزود: بسیج با کمترین امکانات پشت دشمن را به زمین زد و به قول رهبری دشمن را ضربه فنی کرد.

کوثری نقش آفرینی بسیج را به گونه‌ای عنوان کرد که موجب تعجب سیاستمداران و مقام‌های نظامی ارتش‌های دنیا شد و تصریح کرد: بسیجیان با روحیه ایثار و معامله با خدا توانستند بر دشمن غلبه کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناامیدی در بسیج راه ندارد، شهید تهرانی‌مقدم را نمونه بارز این مطلب دانست و تصریح کرد: این شهید والامقام همواره مصمم پای کار بود و با علم، توکل بر خدا و توسل بر ائمه موفق به ساخت و توسعه صنعت موشکی شد.

انتهای پیام
captcha