شرکت ۲۰ متربی قرآن در آزمون تربیت مربی سطح یک در گرگان
کد خبر: 4184055
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

شرکت ۲۰ متربی قرآن در آزمون تربیت مربی سطح یک در گرگان

کارشناس قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: دوره پیش نیاز تربیت مربی سطح یک با حضور 20 نفر از متربیان قرآن به همت مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی نور گرگان برگزار شد.

ابراهیم مقصودلو، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهر گرگانابراهیم مقصودلو، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان گفت: دوره‌های تربیت مربی سطح یک هرساله توسط مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، با بیان‌اینکه امسال دوره پیش‌نیاز تربیت معلم سطح یک به همت مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی نور گلستان برگزار شده است، اظهار کرد: دوره پیش نیاز با حضور 20 نفر از متربیان در طی دو روز برگزار شده و شرکت کنندگان بعد از کسب نمره حد نصاب به دوره اصلی راه پیدا می‌کنند.

مقصودلو با اشاره به اینکه مربی قرآن باید هدفمند عمل کند، افزود: اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن نیازمند تمرین و ممارست بوده، لذا برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربيان تأثيرگذار و توانمند در امر تدريس است تا با دلسوزی و تخصص لازم، قرآن را تعليم دهند.

وی آزمون ورودی به دوره اصلی را در دو مرحله شفاهی و کتبی بیان کرد و گفت: آزمون کتبی دوره تربیت مربی سطح یک از کتاب ‌حلیة‌القرآن سطح یک، کتاب مفاهیم سطح 2 به نویسندگی مسعود وکیل بوده و آزمون شفاهی به شیوه قرائت سطح 4 خواهد بود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گرگان بابیان اینکه آزمون کتبی در امروز برگزار شده است، گفت: آزمون شفاهی 5 آذرماه خواهد بود و در پایان، گواهینامه دوره روخوانی و روانخوانی از طرف اداره دارالقرآن کریم به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha