بسیج زاییده معرفت است
کد خبر: 4183832
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

بسیج زاییده معرفت است

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بسیج زاییده معرفت است، گفت: حرکت بسیجیان برای خداوند بوده و چنین حرکتی پایدار و ماندگار است، اگر این حرکت برای رضای خدا نبود استمرار پیدا نمی‌کرد و با گذشت زمان از بین می‌‌رفت.

امام جمعه ملایر به گزارش  ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز جمعه 3 آذر ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: حرکت بسیجیان برای خداوند است و چنین حرکتی پایدار و ماندگار است، اگر این حرکت برای رضای خدا نبود استمرار پیدا نمی‌کرد و با گذشت زمان از بین می‌‌رفت.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ بسیجی همه جامعه انقلابی را در برگرفته و در همه عرصه‌ها بالاترین خدمات را ارائه می‌‌دهد، افزود: بسیج مربوط به شخص نیست اعتقاد است، بالاترین بسیجی امیرمؤمنان علی(ع) است و ما باید به سمتی برویم که به این قله برسیم.

خطیب جمعه ملایر بسیج را یک اعتقاد بزرگ دانست و تصریح کرد: بسیج زاییده معرفت است و به فرموده رهبری، بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب باقی بماند، اگر فرهنگ بسیجی را کنار بگذاریم همه اعتقادات و فضایل جامعه اسلامی از بین می‌‌رود، اگر این فرهنگ را کنار بگذاریم دشمن بر ما چیره خواهد شد، اگر می‌خواهیم این نظام و جامعه سر پا بماند باید فرهنگ بسیج در کشور گسترده و زنده بماند تا بتوانیم به حیاتمان ادامه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مساجد ما باید نسبت به جذب کودکان و نوجونان در پایگاه‌های بسیج  تلاش کنند و  این پایگاه‌ها رونق بیشتری بگیرد، یادآور شد: مساجد ما با فرهنگ و اعتقاد بسیجی رونق می‌گیرد.

ارزنده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برای رفع نقایص یک جامعه مردم باید مطالبه‌گر باشند و این مطالبه در قالب چارچوب و قانون باشد، افزود: مطالبه باید درست و در راستای رفع نواقص منصفانه، دوستانه و بدون غرض و باعث ایجاد ناامیدی در جامعه نشود اگر در غیر این موارد باشد در راستای اهداف دشمن حرکت کرده و باید در آخرت نیز جوابگو باشیم.

وی همچنین با اشاره به اکران فیلم سینمایی اخت‌الرضا در سینماهای کشور از همه مردم و مسئولان خواست تا برای تماشای این فیلم معنوی استقبال بیشتری داشته تا این استقبال و حمایت باعث شود تا هنرمندان و کارگردانانی که برای ساخت چنین فیلم هایی اقدام می‌کنند تشویق شده و شاهد ساخت چنین فیلم‌ها و تولیدات ارزشی بیشتری در کشور باشیم.

امام جمعه ملایر در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه بر برگزاری پر شور برنامه‌های این ایام در شهرستان ملایر و مساجد تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha