آئین پایانی مسابقات قرآن بسیج منطقه ۱۴ تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4183818
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
به میزبانی اهالی محله مینای شمالی تهران

آئین پایانی مسابقات قرآن بسیج منطقه ۱۴ تهران برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن و آئین اختتامیه سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج منطقه ۱۴ تهران از سوی سپاه ناحیه شهید محلاتی در محل مسجد خداداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با هفته بسیج محفل انس با قرآن، یادبود شهدای غزه و آئین اختتامیه سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج منطقه ۱۴ تهران برگزار می‌شود.

قاری این محفل امیرحسین اسفندیار و سخنران آن حجت‌الاسلام والمسلمین لیمویی، مدیر دارالقرآن بسیج کشور است. محمدجواد پازوکی نیز در بخشی از این مراسم به مدح اهل بیت(ع) می‌پردازد.

اجرای گروه صراط پایگاه بسیج مسجد خداداد به همراه تجلیل از خانواده‌های شهدا به ویژه شهیدان معلم، قاری و حافظ قرآن کریم، قرعه‌کشی اهدای جایزه برای حاضران و مسابقه حفظ پنج آیه ویژه کودکان از دیگر بخش‌های این محفل است.

این محفل دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در تهران محله مینای شمالی به نشانی، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید محلاتی(آهنگ)، خیابان شهید حجت‌الاسلام سیدعبدالکریم مخبر (شمالی)، مسجد خداداد برگزار می‌شود.

مسجد خداداد

مسجد خداداد، وقف مرحوم محرمعلی عبدلی‌فرد، که باید از این مکان با عنوان مجتمع یاد کرد، مجموعه‌ای از فعالیت‌های عقیدتی، فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی، درمانی و علمی را در کنارِ محلی برای عبادت داراست. مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مطهری‌یزدی(مطهری‌فرد)، از مبارزان انقلابی و شاگرد امام خمینی(ره)، سال‌ها امام جماعت این مسجد بود.

مسجد خداداد در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز پایگاه بسیج فعالی داشته است و در کنار اعزام جوانان محل به جبهه‌های جنگ، بانوان این محل در تأمین مایحتاج جبهه‌ها فعالیت گسترده‌ای داشتند و هم‌اکنون پایگاه بسیج مسجد در دو بخش آقایان و بانوان فعال است.

درمانگاه، باشگاه و زمین ورزشی، کتابخانه، کانون مهد قرآن، صندوق قرض‌الحسنه و ... از جمله مهمترین بخش‌های مسجد است.

اختتامیه مسابقات قرآن وعترت بسیج منطقه ۱۴ تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha