ایران امروزه در تمامی عرصه‌ها پیشرفت داشته است
کد خبر: 4183809
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

ایران امروزه در تمامی عرصه‌ها پیشرفت داشته است

امام‌جمعه گچساران گفت: امروز جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها نیز پیشرفت‌های قابل‌ توجهی داشته است و آنچه امروز نظام احتیاج دارد اتحاد بیشتر و امید به آینده است.

حجت‌الاسلام سیدعنایت هاشمی‌منش، امام‌جمعه گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعنایت هاشمی‌منش، امام‌جمعه گچساران امروز، سوم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گچساران، با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام (ره) به شمار می‌رود امامی که خود بسیجی بود و بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص و عشق به خدمت در جامعه می‌دانستند.

وی افزود: از ویژگی‌های بسیج مردمی بودن این قشر باعزت است و پایبندی به اصول و مبانی دینی و توانایی با هرگونه تهدید فرهنگی و نظامی از ویژگی‌های ممتاز بسیج است. امروز فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار حائز اهمیت است چراکه جمهوری اسلامی در جهان قدرتمند است و روزبه‌روز بر این قدرت هم افزوده می‌شود.امروز جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها نیز پیشرفت‌های قابل‌ توجهی داشته است و آنچه امروز نظام احتیاج دارد اتحاد بیشتر و امید به آینده است.

امام‌جمعه گچساران اضافه کرد: امروز در غزه یک اتفاق بزرگ تمدنی در حال رخ دادن است و یک پرورشگاه انسان‌های بزرگ، تاریخ‌ساز و خواستگاه تحولات بی‌نظیر در تاریخ زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود. طوفان الاقصی نماد آموزه‌های عمیق فرهنگی و تمدنی است و این درس‌ها و اندیشه‌ها را جوانان فلسطینی از بسیجیان عزیز ما فراگرفته‌اند درس‌های عظیمی که نتیجه اعتماد به وعده‌های الهی است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌منش با اشاره به هفتم آذرماه، روز فناوری و نوآوری، بیان کرد: استقلال در همه عرصه‌ها از شعارهای انقلاب اسلامی است و استقلال در عرصه اقتصادی برای ما و کشورمان اهمیت بالایی دارد و وابستگی اقتصادی عرصه‌های دیگر استقلال را هم تهدید می‌کند.رهبر انقلاب در سال‌های اخیر اکثریت شعارهای سال را حول محور اقتصادی تعیین کرده‌اند و ما باید نسبت به اقتصاد ملی خودمان غیرت داشته باشیم و از کالاهای خودمان استفاده کنیم و هم تولیدکنندگان علاوه برافزایش باید محصولاتی باکیفیت و رقابت‌پذیر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دولت قدم‌های بسیار خوب زیربنایی برداشته است و نشان داده که دغدغه رفع مشکلات مردم را در سطح ملی دارد و امیدواریم هرچه زودتر اثرات این اقدامات جهادی را شاهد باشیم.

امام جمعه گچساران در پایان با بیان اینکه ظرفیت گچساران در حوزه انرژی، کشاورزی، منابع آبی و گردشگری کم‌نظیر است که می‌توان به‌عنوان قطب اقتصادی و قطب فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و استان را کمک کند، گفت: مسئولان باید جوانان را دریابند البته با یک برنامه‌ریزی قوی و منسجم می‌توان دغدغه این جوانان عزیزی که این روزها برای به‌کارگیری در پتروشیمی گچساران پروبال می‌زنند را برطرف کرد.

انتهای پیام
captcha