سپاه پاسداران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد
کد خبر: 4183645
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

سپاه پاسداران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز سپاه در اوج عزت و اقتدار قرار دارد گفت: در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد عزت و کرامت مسلمانان را مورد خدشه قرار دهد، سپاه و بسیج حاضر شده و محل را برای سلطه دشمن تنگ می‌کند.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از یزد، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، دوم آذرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی 128 تختخوابی الزهرا(س) یزد با اشاره به اقدامات گسترده‌ بسیج در خدمت به انقلاب و اسلام گفت: امروز بسیج در تمامی اقشار حضوری فعال و تأثیرگذار دارد. 

وی با اشاره به اینکه سپاه در بازه‌های مختلف زمانی وظایف مهمی را برعهده دارد اظهار کرد: سپاه موظف است راه را چه در دریا، زمین و هوا بر دشمنان نظام و دین خدا ببندد و صفحه زمین را محل دفن آرزوهای کوچک و بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی کند و این وظیفه را به‌خوبی در بازه‌های زمانی متعدد انجام داده است.

سلامی با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد بیان کرد: در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد عزت، کرامت و شرف مسلمانان را مورد خدشه قرار دهد، سپاه و بسیج در آن نقطه حاضر شده و محل را برای سلطه دشمن تنگ می‌کند.

وی خنثی‌سازی توطئه‌های نرم و پیچیده دشمن را از دیگر وظایف سپاه دانست و افزود: دشمن تلاش دارد باورها و اعتقادات نوجوانان و جوانان این کشور را سست کرده، تا ارزش‌های فسادآفرین خود را به‌عنوان هنجارهای جهانی در جامعه ما حاکم کند و لذا سپاه در این زمینه مسئولیت دارد.

سلامی به نقش‌ مؤثر سپاه در تهدیدات کشور اشاره کرد و گفت: تحریم اقتصادی که دشمن علیه کشور تحمیل کرده است، با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، صبر و استقامت مثال‌زدنی ملت ایران و مجاهدت مسئولان، جوانان و دستگاه‌های متعدد کشور و نقش‌آفرینی سپاه براساس وظایفی که بر عهده داشت، درهم شکست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرای بیش از 330 طرح بزرگ و عظیم ملی در عرصه خنثی‌سازی تحریم‌ها به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اشاره کرد و افزود: در این مسیر قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی با اجرای طرح‌های کوچک در مناطق محروم و کم‌برخوردار نقش مکمل قرارگاه را در سازندگی این کشور بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و متخصص‌ترین کادر درمانی خواهد بود، تصریح کرد: سپاه با تمام ظرفیت تا آخر پای کار امنیت و آسایش ملت ایران است.

سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، پیگیری و تغییر کاربری زمینی به وسعت حدود ۱۵ هکتار از نظامی به درمانی، اخذ مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی از وزارت بهداشت، انجام مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک و لرزه‌خیزی، انتقال آب موقت و نصب مخزن‌های آب، ساخت ساختمان اداری و تجهیز کارگاه، اجرای فیبر نوری ساختمان اداری، تامین برق ۶۰۰ کیلووات و ساخت اتاق برق و انتقال برق موقت و گودبرداری را از جمله اقدامات صورت‌ گرفته در راستای احداث مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی الزهرا(س) عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha