همایش «هم‌اندیشی در ساحت سرزمین هنر و فرهنگ» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4183426
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

همایش «هم‌اندیشی در ساحت سرزمین هنر و فرهنگ» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش «هم‌اندیشی در ساحت سرزمین هنر و فرهنگ» در کردستان خبر داد و گفت: 30 آذر‌ماه آخرین فرصت ارسال اثر به این همایش اعلام شده است.

فراخوان هم‌اندیشی در ساحت سرزمین فرهنگ و هنر

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: همایش «هم اندیشی در ساحت سرزمین هنر و فرهنگ» به همت دبیرخانه ستاد مردمی‌سازی دولت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان جهت واکاوی جریان مردم محور خدمات و فعالیت‌های فرهنگی - هنری استان کردستان در یک قرن اخیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان همایش «هم اندیشی در ساحت سرزمین هنر و فرهنگ» از امروز، یکم آذر در سطح استان افزود: نخبگان و اندیشمندان، آحاد کنشگران فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کردستان سرزمین هنر و فرهنگ تا پایان آذر‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام و ارسال مقاله و اثر اقدام کنند.

فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این همایش در قالب‌های نوشتاری و تولیدات فرهنگی - هنری تأثیرگذار و ماندگار در اذهان مردم می‌باشد، بیان کرد: محورهای موضوعی این همایش هنر - مردم و هویت، هنر - گفتمان و شکوفایی، فرهنگ عامه و آیین‌های سنتی، کتاب - مردم و توسعه، چهره‌های ماندگار - خدمات یادگار، تولیدات فاخر فرهنگی و هنری مردمی، فرهنگ و هنر و میراث معنوی، هنر - عرفان و تدین، رسانه، مردم و توسعه، زبان و ادبیات کردستان، ثروت ملی، تاریخ، مردم‌، سیما و منظر سرزمین است.

وی در پایان با اشاره به اینکه زمان برگزاری هم‌اندیشی در دهه سوم بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود، یادآور شد: علاقه‌مندان آثار و نظرات خویش را تا پایان آذرماه به نشانی سنندج، بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مجتمع فرهنگی - هنری فجر ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha