برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی قرآنی در بجنورد
کد خبر: 4183197
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی قرآنی در بجنورد

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی قرآنی در مرکز استان خبرداد.

برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی قرآنی در بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، رضا رضایی، رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی امروز در جلسه هماهنگی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهارکرد: در مجموعه هتل داریوش محل برپایی مسابقات برادران، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی قرآنی برپا می‌شود، که در آن ناشرانی از آستان قدس و جامعه القرآن حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در برپایی این مسابقات مشارکت دارند، ادامه داد: حدود ۷۰۰ نفر از متسابقین در بخش‌های مختلف این مهم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ۷۰ محفل انس قرآن در حاشیه برپایی این مسابقات در سطح مساجد، مدارس و امامزادگان استان برپا می‌شود، گفت: با توجه به بهره‌مندی از سهمیه میزبانی ۱۱ نفر از خراسان‌شمالی در بخش‌های مختلف این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یک هزار نفر حدود ۱۰ روز در این استان حضور دارند، باید صنایع نسبت به اجرای مسئولیت اجتماعی خود بیش از پیش توجه کنند تا مسابقات در شان استان برپا شود.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۶ آذرماه درخراسان‌شمالی به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha