همایش منطقه‌ای «مهدویت از نگاه امامیه و شافعیه» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4183016
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

همایش منطقه‌ای «مهدویت از نگاه امامیه و شافعیه» در کردستان برگزار می‌شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش منطقه‌ای «مهدویت از نگاه امامیه و شافعیه» در کردستان خبر داد و گفت: برگزاری این همایش در کارگروه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان تأیید شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان امروز، 29 آبان در کارگروه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت نگاه مهدویت گفت: نگاه تربیتی مبحث مهدویت باید وارد کلاس‌های گروه معارف شده و انتظار می‌رود مدرسان دانشگاه این مهم را مورد توجه خاص قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان مهدویت موجب امیدواری و امیدآفرینی بین همگان خواهد شد، افزود: دانشگاه باید نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند چراکه مهدویت فقط مختص نهادهای دینی و حوزوی نیست و باید از دیدگاه آقایان اهل تشیع و تسنن در این زمینه بهره‌مند شویم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش منطقه‌ای «مهدویت از نگاه امامیه و شافعیه» در کردستان خبر داد و گفت: برگزاری این همایش در کارگروه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تأیید شده است.

قباد میمنت‌آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری مباحث کارگروه مهدویت، بررسی ویژه این مباحث را خواستار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر هوشیاری، رئیس کارگروه مهدویت این استان درپایان این مراسم با تقدیر از حضور فعال اعضا، ضمن ارائه گزارش مختصری از روند اجرائی شدن مصوبات گذشته، بر اجرایی شدن مصوبات جلسات قبل به ویژه برگزاری وبینارهای مربوطه تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha