۲ هزار روحانی با مدارس کرمان همکاری دارند
کد خبر: 4183004
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

۲ هزار روحانی با مدارس کرمان همکاری دارند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان کار در حوزه فرهنگی و پرورشی و نماز مدارس را مهم دانست و اظهار کرد: در موضوع طرح همکاری آموزش‌‌وپرورش با حوزه‌های علمیه، استان کرمان بعد از قم بیشترین تعداد جذب روحانیون در مدارس را داشته و در حال حاضر بیش از ۲ هزار روحانی با مدارس استان کرمان همکاری می‌کنند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه در نشست تبیینی_توجیهی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با معاونان مدارس شهر کرمان به‌ مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی کرمان از ابتدای آذرماه آغاز می‌شود، گفت: حضور عوامل اجرایی در برگزاری بهتر این اردوها تأثیر بسياری دارد لذا رؤسای آموزش‌وپرورش استان نیز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور می‌یابند.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده آموزش‌وپرورش استان در یک سال گذشته پرداخت و افزود: کسب پنج رتبه تک رقمی کنکور، کسب رتبه اول در جشنواره جوان خوارزمی، راه‌یابی ۱۳ دانش‌آموزی به المپیادهای کشوری، برگزاری موفق اردوهای راهیان‌نور و... از جمله این اقدامات است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کار در حوزه فرهنگی و پرورشی و نماز مدارس را مهم دانست و اظهار کرد: در موضوع طرح همکاری آموزش‌‌وپرورش با حوزه‌های علمیه، استان کرمان بعد از قم بیشترین تعداد جذب روحانیون در مدارس را داشته و در حال حاضر بیش از ۲ هزار روحانی با مدارس استان کرمان همکاری می‌کنند.

رضایی در پایان با اشاره به ارتقای ۴۰ درصدی فضاهای ورزشی استان کرمان در قالب طرح «شهید سلیمانی»، گفت: استانداردسازی فضاهای آموزشی با جدیت پیگری شده و بیش از ۲۰۰ مدرسه استان با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است و بزرگترین پروژه مدرسه‌ای کشور با ۴۲ کلاس به نام سردار سلیمانی به زودی در شهر کرمان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha