برگزاری 1396 ویژه برنامه‌هفته بسیج در کردستان
کد خبر: 4182643
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

برگزاری 1396 ویژه برنامه‌هفته بسیج در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری هزار و 396 ویژه‌نامه هفته بسیج در کردستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها را در قالب 63 عنوان برنامه و اجرایی کردن 96 برنامه شاخص استانی و شهرستانی برگزار خواهیم کرد.

امان‌اللە گشتاسبی، فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، امان‌الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، ۲۷ آبان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: اگر امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی شکل جهانی به خود گرفته حاصل دستاوردهای عظیم سپاه و بسیج ایران در طول 45 سال گذشته بوده است.

وی افزود: زیبنده‌ترین و درخشان‌ترین هویت بسیج، دفاع مقدس است چراکه جای‌جای کشورمان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بسیج شدند و آن حماسه عظیم را در هشت سال  دفاع مقدس به ارمغان گذاشتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: بسیج به معنای آحاد مختلف مردم جامعه بوده که برای رشد و توسعه کشور در هر حوزه‌‌ای تمام توان خود را به کار گرفته و تلاش کرده‌اند لذا در هر بخشی از کشور اگر پیشرفت و توسعه‌ای صورت گرفته به جهت حضور پررنگ‌ و تأثیرگذار بسیجیان انقلاب اسلامی بوده است.

وی نگاه تحول‌گرایانه را یکی از مؤلفه‌های  اصلی برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری با محوریت جهاد تبیین، جهاد امید‌آفرینی و جهاد خدمت و با کلیدواژه «بسیج، امید ملت ایران» برگزار خواهد شد.

سردار گشتاسپی از برگزاری هزار و 396 ویژه نامه هفته بسیج در کردستان خبر داد و افزود:  این برنامه‌ها را در قالب 63 عنوان برنامه و اجرایی کردن 96 برنامه شاخص استانی و شهرستانی برگزار خواهیم کرد.

 وی با اشاره به آغاز برگزاری این برنامه‌ها با اهدای جهیزیه به بیش از ۵۰۰ فقره زوج نیازمند، جشن‌های ولادت حضرت زینب و همایش تجلیل از عشایر، طی هفته گذشته، افزود: برگزاری ۸۸ یادواره شهدا یکی از برنامه‌های شاخص طی این هفته بوده است که با برگزاری یادواره شهید آذرباد در روز دوشنبه 29 آبان در کامیاران آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری نشست‌های تبیینی مختلف با حضور اساتید کشوری، دیدارهای مختلف با خانواده شهدا، جشن گلریزان آزادی زندانیان، برگزاری همایش پیاده‌روی در استان، نشست شعرا و برگزاری محافل شعرا، برگزاری همایش بزرگ اقتدار با حضور ۲۴ هزار نفر از بسیجیان، دیدار نمایندگانی از بسیج با ولی امر مسلمین، نشست با ماموستایان استانی، برگزاری همایش اقتدار و همایش سراسری دختران حاج قاسم را از دیگر برنامه‌های این حوزه ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ هزار نفر در استان کردستان نیروی بسیجی هستند، یادآورشد: ایثار فداکاری و رشادت مردم استان کردستان همواره زبانزده بود چراکه مردم استان کردستان هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران کنونی در حال تلاش و مجاهدت بوده و هستند.

انتهای پیام
captcha