برگزاری کارگاه آشنایی با تکنیک‌های ذهن آگاهی
کد خبر: 4182576
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

برگزاری کارگاه آشنایی با تکنیک‌های ذهن آگاهی

همزمان با روز پرستار فرهنگسرای رسانه کارگاه آشنایی با تکنیک‌های ذهن آگاهی خودمراقبتی و خانواده شاد را برگزار می‌کند.

آشنایی با تکنیک‌های ذهن آگاهی با حضور روانشناسان برجستهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، به مناسبت فرارسیدن روز پرستار و به منظور آگاهی‌بخشی هرچه بیشتر در خصوص موضوعات حوزه سلامت، فرهنگسرای رسانه کارگاه «آشنایی با تکنیک‌های ذهن آگاهی خودمراقبتی و خانواده شاد» را برگزار می‌کند.

این کارگاه مشاوره‌ای با هدف ایجاد نشاط در خانواده و فراهم کردن فضایی برای تعالی سلامت روح و روان طراحی شده و با حضور سه روانشناس برجسته برگزار می‌شود.

بر این اساس یاسر مدنی، دکترای تربیت مشاور، مریم نخعی، کارشناس ارشد روانشناسی و مجید گلی، دکترای تخصصی مشاوره در این جلسه سخنرانی کرده و به سوالات مشاوره‌ای حاضران پاسخ می‌دهند. 

براساس این گزارش کارگاه «آشنایی با تکنیک‌های ذهن آگاهی خودمراقبتی و خانواده شاد» روز یکشنبه 28 آبان ماه از ساعت 16 در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

یادآوری می‌شود، فرهنگسرای رسانه اقدام به برگزاری مجموعه کارگاه‌های خانواده در حوزه‌های مختلف روانشناسی و مشاوره کرده و این سلسله نشست‌ها با عنوان «با هم یاد بگیریم» ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha