دبیرخانه دائمی برای نظام مسائل اجتماعی لرستان تشکیل شود
کد خبر: 4182199
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
استاندار لرستان:

دبیرخانه دائمی برای نظام مسائل اجتماعی لرستان تشکیل شود

زیویار با بیان اینکه در رفع نظام مسائل اجتماعی جامعه باید از روش‌های علمی و کاربردی استفاده شود، گفت: مهمترین دستاورد همایش ملی مسائل اجتماعی ایران برای لرستان آن است که دبیرخانه دائمی برای نظام مسائل اجتماعی استان تشکیل شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در همایش ملی مسائل اجتماعی ایران (چالش‌ها، راهکارها) با تأکید بر مسائل اجتماعی استان لرستان که چهارشنبه، ۲۴ آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان و در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل و عام زنان و کودکان بی‌گناه غزه، اظهار کرد: وقتی در جمع اهل فن و خواص و متخصصان قرار می‌گیرم ترجیح می‌دهم بیشتر به نظرات متخصصان گوش کنم تا بتوانیم با هم‌اندیشی و مسئله‌محوری، برای رفع مشکلات راهکار پیدا کنیم.

وی با بیان اينکه تغییرات و تحولاتی که در جامعه ایجاد می‌شوند هم می‌توانند بسترساز پیشرفت باشند و هم خود به خود مسائل اجتماعی گوناگونی ایجاد می‌کنند، افزود: اهل تحقیق و مدیران اجرایی باید ارتباط خود با همدیگر را به صورت نظام‌مند و روش‌مند و علمی و پایدار تقویت کنند تا بتوان برای نظام مسائل اجتماعی راهکارهای علمی و عملیاتی تهیه و اجرا کرد.

زیویار اضافه کرد: برگزاری این‌گونه همایش‌ها از نوع علمی و کاربردی است و باید مورد حمایت قرار گیرند و تداوم داشته باشند به گونه‌ای که دبیرخانه این همایش از نوع موقت نیست بلکه تا اطلاع ثانوی فعالیت خواهد داشت.

استاندار لرستان با بیان اينکه در رفع نظام مسائل اجتماعی جامعه باید از روش‌های علمی و کاربردی با مشارکت اهل تحقیق و متخصصات موضوعات استفاده کرد، ادامه داد: برگزاری این‌گونه همایش‌های علمی بایستی بتواند همگرایی علمی بین محققان و متخصصان و مدیران اجرایی درباره مسائل اجتماعی را تقویت کند و گسترش دهد.

وی با بیان اينکه از دستاوردهای این همایش آن است که یک دبیرخانه دائمی برای نظام مسائل اجتماعی استان لرستان تشکیل شود، افزود: باید یک ارتباط نظام‌مند و پایدار بین نظام دانشگاهی با نظام مدیریت اجرایی وجود داشته باشد.

انتهای پیام
captcha