تحصیل ۱۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت چهارمحال‌وبختیاری در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
کد خبر: 4181745
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

تحصیل ۱۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت چهارمحال‌وبختیاری در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از تحصیل ۱۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خبر داد.

حمایت از دانش آموزان

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی هاشمی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از تحصیل 120 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خبر داد و گفت: از این تعداد، 9 دانش‌آموز در مدارس تیزهوشان و 111 دانش‌آموز نیز در مدارس نمونه دولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به میزان پذیرش دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال تحصیلی جدید این مدارس، افزود: از مجموع این دانش‌آموزان پرتلاش، 2 نفر در مدارس تیزهوشان و 23 نفر نیز در مدارس نمونه‌دولتی در سال تحصیلی جدید پذیرفته شده‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به شناسایی دانش‌آموزان دارای استعدادهای برتر و تیزهوش توسط این نهاد، افزود: این دانش‌آموزان علاوه‌بر کمک‌هزینه تحصیلی از خدمات حمایتی ویژه نیز بهره‌مند می‌شوند.

هاشمی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت را 17 هزار و 826 دانش‌آموز عنوان و تأکید کرد: این دانش‌آموزان از خدمات حمایتی شامل پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

یادآور می‌شود، مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha