26 آبان؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه «میراث کریمه ۵»
کد خبر: 4181516
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

26 آبان؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه «میراث کریمه ۵»

مسابقه «میراث کریمه 5» به‌مناسبت هشتاد‌ونهمین سال تأسیس موزه فاطمی در حال برگزاری است و علاقه‌مندان تا 26 آبان‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه «میراث کریمه ۵»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به‌مناسبت هشتاد‌ونهمین سال تأسیس موزه فاطمی که در آبان‌ماه ۱۳۱۴ هجری قمری به‌عنوان اولین موزه رسمی ایران تأسیس شد؛ مسابقه «میراث کریمه ۵» در فضای مجازی در حال برگزاری است؛ این مسابقه از ۲۶ مهرماه، هم‌زمان با ایام معصومیه آغاز شده و تا ۲۶ آبان‌ماه، به مدت یک‌ ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه «میراث کریمه 5» می‌توانند از طریق لینک https://museum.amfm.ir/?p=۴۷۹ وارد وبگاه موزه فاطمی شده و پس از دانلود و مطالعه منبع مطالعاتی به سؤالات تستی پاسخ دهند.

از جمله جوایز این مسابقه می‌توان به متبرکات حرم مطهر حضرت معصومه(س) شامل تابلوفرش، نگین و بسته‌های متبرک، بلیت رایگان بازدید انفرادی و خانوادگی از موزه فاطمی و زیارت و خدمت نیابتی اشاره کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال ۲۶ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۲۲ از مسابقات، تخفیفات و خدمات موزه فاطمی اطلاع پیدا کرده و با تهیه بلیت الکترونیک از وبگاه قم تیکت از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha