بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) نیم‌بها شد
کد خبر: 4181329
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
در سالروز تأسیس موزه فاطمی

بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) نیم‌بها شد

به‌مناسبت هشتاد‌ونهمین سال تأسیس موزه فاطمی بازدید از این موزه که قدیمی‌ترین موزه رسمی ایران به‌شمار می‌رود برای عموم مردم نیم‌بها شد.

موزه حرم حضرت معصومه (س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به‌مناسبت هشتاد‌ونهمین سال تأسیس موزه فاطمی بازدید از این موزه در روز، یکشنبه، ۲۱ آبان‌ماه برای عموم مردم نیم‌بها شد.

علاقه‌مندان به بازدید از میراث‌ فرهنگی و تاریخی قدیمی‌ترین موزه رسمی ایران می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ به‌صورت نیم‌بها از موزه فاطمی بازدید کنند.

موزه آستان مقدس فاطمی اولین موزه رسمی ایران است که در ۲۱ آبان ۱۳۱۴ تأسیس شده است و گنجینه‌هایی از آثار متعدد باستانی، تاریخی و هنری از ایران، شهر مقدس قم و بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در آن با رویکرد محتوایی توحید محور به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان به میراث‌ فرهنگی و تاریخی موزه فاطمی طی ایام مختلف سال نیز می‌توانند با تهیه بلیت به‌صورت مجازی از درگاه قم تیکت به نشانی http://qomticket.com/۲۶ از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند.

همچنین برای هماهنگی بازدید گروهی از موزه فاطمی به‌صورت نیم‌بها در طول سال نیز علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌ 37175241-025 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha