انتشار ششمین نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»
کد خبر: 4181210
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

انتشار ششمین نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»

نشریه علمی ـ تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعة‌الزهرا (س) به شماره ششم رسید.

انتشار ششمین نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»

به گزارش خبرنگار ایکنا، ششمین دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعة‌الزهرا (س) منتشر شد.

در این شماره از نشریه، ۶ مقاله علمی با موضوعات تخصصی از جمله مقاله «بررسی عوامل درون و برون خانوادگی مؤثر بر گسست نسلی در خانواده ایرانی» تألیف نسیبه سادات هوشیاری و حسینعلی رحمتی، مقاله «نقش رسانه در ایجاد و تقویت کامل‌گرایی در مسائل مربوط به خانواده» به کوشش محمدعلی همدانی و مریم آقایی و مقاله «راهکار‌های مقابله با آسیب‌های شناختی انیمیشن‌های والت دیزنی» نوشته بلور الهی منتشر شده است.

«خطا‌های رفتاری در همسرگزینی» تألیف شایسته اکبرزاده، «بررسی روش الگودهی به تفکیک جنسیت در قرآن کریم با رویکرد تربیت اخلاقی» به کوشش مریم محمدی و همچنین «نقش بازی در تربیت عاطفی کودکان» نوشته طیبه احمدی از دیگر مقالات مندرج در این شماره هستند.

نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با هدف ترویج شیوه‌های درست پژوهش در باب موضوع تعلیم و تربیت در نهاد مقدس خانواده، پذیرای تولیدات فکری و آثار علمی پژوهشگران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی است.

اساتید و پژوهشگران جهت ارسال مقالات علمی می‌توانند به سامانه https://mtr.jz.ac.ir مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۴۲-۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha