برپایی ۳ محفل انس با قرآن ویژه بانوان در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4181203
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

برپایی ۳ محفل انس با قرآن ویژه بانوان در خراسان‌شمالی

مسئول ستاد هماهنگی خواهران در چهل وششمین مسابقات قرآن کریم کشور در خراسان‌شمالی از برپایی سه محفل انس با قرآن ویژه بانوان همزمان با آغاز این مسابقات در استان خبرداد.

برپایی ۳ محفل انس با قرآن ویژه بانوان در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، رستمی، مسئول ستاد هماهنگی خواهران در چهل وششمین مسابقات قرآن کریم کشور در خراسان‌شمالی امروز در نشست برنامه‌ریزی محافل انس با قرآن ویژه بانوان که در محل امامزاده سید عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به میزبانی خراسان‌شمالی از بزرگترین رویداد قرآنی کشور در آذرماه سال جاری، مقرر است ۴۶ محفل انس با قرآن در استان برپا شود که از این تعداد سه نشست ویژه بانوان است.

وی با اشاره به برپایی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذرماه در استان ،ادامه داد: این مسابقات در بخش برادران در محل هتل داریوش و در بخش بانوان در محل کمپ پتروشیمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه محفل انس با قرآن ویژه بانوان در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان برپا می‌شود، افزود: مقرر است در این محفل انس با قرآن از ظرفیت قاریان بانو در سطح کشوری بهرمند شویم ضمن اینکه گروه تواشیح کشوری نیز در این محفل اجرای برنامه دارند.

رستمی با بیان اینکه محفل انس با قرآن بانوان بجنورد در محل سالن گلشن در روز ۱۱ آذرماه ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود، یادآورشد: مکان برپایی محافل انس با قرآن در شهرستان اسفراین و شیروان نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

رستمی با تاکید بر حضور گسترده و پرشور بانوان در این محافل قرآنی، یادآورشد: باید از ظرفیت بانوان در اقشار مختلف بسیج، حوزه علمیه و طلاب، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، موسسات قرآنی ودارالقرآن‌ها، خانه‌های قرآن، هیات مذهبی و بانوان جلسات خانگی قرآن و عموم مردم در این محافل استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات کشوری قرآن بسیار بالا است و در حاشیه این مسابقات برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده که برگزاری محافل انس با قرآن یکی از آنان است، افزود: باید از همه توان و ظرفیت خود در راستای برپایی این رویداد مهم استفاده کنیم تا برنامه‌ای در شان و‌ منزلت قرآن برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید در برپایی مسابقات و محافل انس با قرآن از ارائه زیبایی‌های این کتاب آسمانی غافل نشویم، یادآورشد: باید این برنامه‌ها به قدری جلوه داشته باشند که علاوه بر فعالان و دوستداران این حوزه افرادی غیر قرآنی و کسانی که کمترین علاقه را نشان می‌دهند، جذب زیبایی‌های قرآن شوند و زمینه تفکر تامل در آیات برایشان ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha