راهیابی ۴ نماینده چهارمحال‌وبختیاری به فینال مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4181197
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

راهیابی ۴ نماینده چهارمحال‌وبختیاری به فینال مسابقات سراسری قرآن

اسامی متسابقان برگزیده بخش مقدماتی از مرحله کشوری چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی اعلام شد و چهار متسابق از چهارمحال‌وبختیاری به فینال راه یافتند.

مسابقات سراسری قرآن کریم

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان بخش مقدماتی از مرحله کشوری چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف اعلام شده است، اظهار کرد: افراد برگزیده این بخش به فینال بخش آوایی این دوره از مسابقات که از هشتم آذرماه به میزبانی استان خراسان شمالی در بجنورد آغاز می‌شود، راه یافتند.

وی در خصوص اسامی راه‌یافتگان از استان به مرحله فینال بخش آوایی، ادامه داد: در رشته دعاخوانی «سجاد براتی»، «مریم امیدی» و «فرزانه تجلی» نمایندگان استان در فینال این رشته هستند.

مولوی تصریح کرد: همچنین «ریحانه علایی» توانست در رشته حفظ کل قرآن کریم به فینال این دوره از مسابقات راه یابد.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی بخش آوایی مسابقات قرآن با ضبط آثار متسابقان برگزیده استانی و ارسال آثار به دبیرخانه مسابقات در ۲۰ مهرماه برگزار شد، گفت: در این مرحله آثار ۱۳ متسابق بانو و آقا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، دعاخوانی و اذان ضبط شد که در طی روزهای اخیر در تهران داوری و نفرات برتر مشخص شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: در رشته‌های معارفی پیش از این، «غلامحسین فاتحی»، «منصوره رضوان قهفرخی» و «بتول اسداللهی» در رشته معارف نهج‌البلاغه توانستند به عنوان نمایندگان استان به مرحله مقدماتی این بخش راه یابند که به‌صورت مجازی در آذرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha