رونمایی از کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه در اردبیل
کد خبر: 4181119
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

رونمایی از کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه در اردبیل

به همت معاونت آموزش ابتدایی استان اردبیل و گروه تولید محتوای پیش‌دبستانی استان، از کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه ویژه کودکستان‌ها رونمایی شد.

رونمایی از کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه ویژه کودکستان‌هابه گزارش ایکنا از اردبیل، با حضور وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی و عین‌اله یوسفی سادات، رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، 20 آبان ماه از کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه ویژه کودکستان رونمایی گردید.

در این جلسه خدابنده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای گروه تولید محتوا استان و ابراز خرسندی از دریافت مجوز و تاییدیه کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه استان اردبیل از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، خاطر نشان کرد: با توجه به دو زبانه بودن این محصول، به عنوان یکی از محتوای اصلی و محوری در تمامی کودکستان‌ها قابل استفاده است.

وی افزود: کتاب ۴ جلدی آوای مدرسه در سایت یارستان کودکستان نیز بارگذاری شده و مدیران محترم کودکستان‌ها (مراکز پیش‌دبستانی) کشور می‌توانند از طریق سایت یارستان کودکستان، نسبت به تهیه کتب آوای مدرسه اقدام نمایند.

در ادامه یوسفی سادات نیز گزارشی از فرایند تایید مجموعه کتب آوای مدرسه توسط سازمان تعلیم و تربیت و اقدامات انجام شده توسط اعضای گروه تولید محتوای پیش دبستانی استان ارائه نمود.

انتهای پیام
captcha