رژیم صهیونیستی در مسیر مرگ حتمی قرار گرفته است
کد خبر: 4181113
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
اسماعیلی در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره):

رژیم صهیونیستی در مسیر مرگ حتمی قرار گرفته است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تجدید میثاق اهالی کتاب با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب در حرم مطهر امام راحل گفت: رژیم صهیونیستی در مسیر مرگ حتمی قرار گرفته است و به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم خواهیم بود.

به گزارش ایکنا به نقل از خانه کتاب و ادبیات ایران؛ آیین تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در آستانه سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، شنبه، ۲۰ آبان برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با بیان اینکه نفس حضور در این مرقد مطهر، یادآور مسیر نورانی‌ای است که امام راحل برای ما به یادگار گذاشته، گفت: خوشحالیم که پرچم این نهضت الهی در اختیار خلف صالح رهبر کبیر، رهبر معظم انقلاب قرار دارد. بعد از گذشت ۳۵ سال از ارتحال امام عزیز، پرچم نهضت ایشان برافراشته‌تر از هر زمان دیگر و در اهتزاز است.

اسماعیلی افزود: امام راحل بر گردن همه جوامع به ویژه ایران اسلامی حق دارد. امام، جامعه را از جهالت طاغوت و سیاهی مدرنیته القایی غرب به فضای تفکر اصلی اسلامی رهنمون کردند و حضور ما به معنای بیعت دوباره و تجدید عهد و پیمان با شهدا و امام است.

در آستانه تحقق وعدم خودکفایی در حوزه کاغذ

وی با بیان اینکه هفته کتاب متعلق به قشر فرهیخته‌ای است که مسئولیت آگاهی بخشی در جامعه را برعهده دارند، گفت: در فضای کتاب، فرهیختگانی فعالیت می‌کنند که به تفکر امام(ره) و رهبر انقلاب باور دارند، هر روز در این حوزه وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم، در ابتدای دولت مردمی وعده دادیم، گام‌های مهمی برخواهیم داشت و اکنون با همراهی اصحاب نشر، در آستانه خودکفایی در تولید کاغذ تحریر و نشر هستیم.

اسماعیلی با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب تبریز بیان کرد: استقبال بسیار خوب مردم از این رویداد وظیفه ما را سنگین‌تر خواهد کرد؛ بنابراین تلاش می‌کنیم در سایر استان‌ها نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

فعالیت فرهیختگان باورمند به تفکر امام و رهبری به تعالی حوزه کتاب می‌انجامد

انقلاب ایران پیروزی فلسطین را در پی خواهد داشت

وی افزود در آستانه هفته کتاب لازم است از ایثار مردم غزه یاد کنیم. فرزندان معنوی امام در ۱۵ مهر ماه افتخار بزرگی آفریدند و هیمنه رژیم اشغالگر را شکستند که پیش از این سابقه نداشت. اکنون رژیم صهیونیستی در مسیر مرگ حتمی قرار گرفته است و به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم خواهیم بود.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این میان شرمندگی برای غرب باقی می‌ماند اما آنها که در مسیر فلسطین ایستادند در امتحان شرافت قبول شدند. امام عزیز در همان روزهایی که عده‌ای پایان جنگ را یک‌دوره بی‌حاصل معرفی می‌کردند، فرمودند که جنگ ما آزادی فلسطین را در پی خواهد داشت. به اصحاب و فرهنگ سلام و درود می‌فرستیم همچنین به شعرا، نویسندگان و همه فعالان که گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج می‌کنند درود می‌فرستیم.‌

در این آیین محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، مهدی رمضانی، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی رمضانی، دبیر سی‌ویکمین دوره هفته کتاب و مدیرعامل. خانه کتاب و ادبیات ایران و جمعی از مدیران خانه کتاب و ادبیات ایران همچنین کتابداران حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha