مشارکت ۲۰۰۰ نفر در جشنواره باران وحی اردبیل
کد خبر: 4180943
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

مشارکت ۲۰۰۰ نفر در جشنواره باران وحی اردبیل

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: دو هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل در جشنواره باران وحی شرکت کردند.

قرآنبه گزارش ایکنا از اردبیل، صفر توحیدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، 18 آبان ماه با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ ضوابط برگزاری جشنواره باران وحی از خردادماه و در مراحل مختلف، برگزاری این جشنواره را با حضور و مشارکت جامعه هدف آغاز کردیم.

وی افزود: به نسبت سال گذشته که ۹۰۰ نفر شرکت کننده در این جشنواره داشتیم، با رشد صددرصدی این تعداد به دو هزار نفر افزایش یافت تا رقابت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را در قالب این جشنواره شاهد باشیم.

توحیدی بیان کرد: آزمون حفظ قرآن شروع شده و نتایج مسابقات و نفرات برگزیده استانی را در قالب مستندات به دفتر مرکزی ارسال خواهیم کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مسابقات نهایی در تهران برگزار خواهد شد که امیدواریم برگزیدگان این استان در قالب جشنواره باران وحی بتوانند نتایج مناسبی را کسب کرده و برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی اعلام کرد: فرایند اجرایی این جشنواره از خرداد ماه با ثبت نام دانش آموزان تحت حمایت شروع شده و در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی سعی کردیم تا مستندسازی و اعلام نتایج را در مراحل مختلف انجام دهیم.

توحیدی یادآور شد: تا آخر آبان ماه فرایند برگزاری این جشنواره ادامه خواهد داشت تا در نهایت در سطح ملی بتوانیم رقابت برگزیدگان استانی را شاهد بوده تا در جشنواره باران وحی امسال جایگاه بهتری را نسبت به سال‌های گذشته کسب کنیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این مسابقات در ۱۵ بخش شامل حفظ و قرائت قرآن، اذان، مداحی، قصه‌گویی و... در حال برگزاری است و استعدادهای خوبی را از بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شناسایی کردیم تا به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی در این رویداد رقابت خود را انجام دهند. 

انتهای پیام
captcha