دریافت ۴۰۰ اثر در جشنواره شعر رضوی همدان
کد خبر: 4180806
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

دریافت ۴۰۰ اثر در جشنواره شعر رضوی همدان

مسئول کانون شعر و ادب آستان قدس رضوی استان همدان از ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره شعر رضوی خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره امروز برگزار می‌شود.

جشنواره شعر رضویحسن کرمی نور، مسئول کانون شعر و ادب آستان قدس رضوی استان همدان‌، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره شعر رضوی در استان‌، در راستای اشاعه فرهنگ رضوی و تقویت ساختار شعر آیینی، باورها و اعتقادات در سال جاری همزمان با میلاد امام رضا(ع) منتشر شد.

وی یادآور شد: این جشنواره با همت کانون شعر و ادب آستان قدس رضوی، انجمن ادبی رضوی شهرستان همدان‌ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد که ۴۰۰ اثر در زمینه‌های شعر، دلنوشته، نقاشی، رمان کوتاه و کلیپ به دبیرخانه جشنواره رسیده است، پس از بررسی آثار توسط ۶ داور همدانی، ده اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

کرمی نور با بیان اینکه امروز ۱۸ آبان‌ماه ساعت ۱۵ اختتامیه جشنواره شعر رضوی در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود، افزود: در این آیین از پیشکسوتان و پیرغلامان شعر آیینی نیز تقدیر خواهد شد و به سه نفر از برگزیدگان اصلی این جشنواره نیز سفر مشهد مقدس هدیه می‌شود.

مسئول کانون شعر و ادب آستان قدس رضوی استان همدان در ادامه تصریح کرد: آثار ارسالی به دومین جشنواره شعر رضوی از منظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی نسبت به اولین جشنواره داشته است.

انتهای پیام
captcha