تبیین دستاورد‌های انقلاب برای دانش‌آموزان با استفاده از سخنرانان توانمند
کد خبر: 4180476
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
در دومین جلسه کارگروه جهاد تبیین عنوان شد؛

تبیین دستاورد‌های انقلاب برای دانش‌آموزان با استفاده از سخنرانان توانمند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام برای دانش آموزان بایستی با استفاده از سخنرانان مجرب و توانمندی صورت گیرد که مخاطب‌شناس باشند.

دومین جلسه کارگروه جهاد تبیین آموزش و پرورش استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، ۱۶ آبان‌ماه، در دومین جلسه کارگروه جهاد تبیین آموزش و پرورش استان اظهار کرد: توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین راه گشا بوده و اقدام بر اساس آن مطالبه همگانی است. تبیین این دستاورد‌ها بایستی با استفاده از سخنرانان مجرب و توانمندی صورت گیرد که مخاطب شناس باشند.

صفری افزود: تبیین دستاورد‌ها و اقدامات مؤثر نظام برای دانش آموزان بایستی با امیدآفرینی آینده و پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان همراه بوده تا مطالب ارائه شده اثر بخش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به شیطنت دشمنان انقلاب در وارونه نشان دادن حقایق، افزود: استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی با تولید محتوا‌های جذاب و اثرگذار بعنوان یکی از مؤثرترین ابزار‌های جامعه برای انتقال مفاهیم و روشنگری در بین نسل جدید بایستی مورد توجه مسئولین باشد.

صفری گفت: برای هم‌افزایی در بحث جهاد تبیین بایستی جلسات توجیهی برای اولیای دانش آموزان و نیز جلسات جوار مدارس تشکیل گردد.

وی خاطر نشان ساخت: مراسم آغازین مدارس بستر مناسبی برای طرح مباحث جهاد تبیین بصورت کوتاه، اما مؤثر می‌تواند باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای حاضر در خصوص شیوه‌های جهاد تبیین بویژه در سطح مدارس را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام
captcha