مؤسسات قرآنی بستری مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: 4180358
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

مؤسسات قرآنی بستری مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

امام جمعه نوکنده گفت: مؤسسات قرآنی یکی از بسترهای مهم برای ترویج سبک زندگی اسلامی بوده و می‌توانند در شکل‌گیری جامعه قرآنی مؤثر واقع شوند.

بازدید امام جمعه نوکنده از دارالقرآن بقیه الله نوکنده

به گزارش ایکنا از گلستان حجت‌الاسلام حر ریاحی، امام جمعه شهر نوکنده، امروز 15 آبان ماه از خانه قرآن بقیه الله دیدار کرد.

امام جمعه شهر نوکنده ضمن تشکر از مدیر خانه قرآن گفت: مؤسسات قرآنی یکی از بسترهای مهم برای ترویج سبک زندگی اسلامی بوده و می‌توانند در شکل‌گیری جامعه قرآنی مؤثر واقع شوند.

حجت‌السلام ریاحی وجود مراکز و مؤسسات قرآنی را یکی از مهمترین ارکان جامعه اسلامی دانست و افزود: در شرایط فرهنگی امروز برای بقای مفاهیم و معارف قرآن و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند مراکزی هستیم تا از آوان کودکی معارف والا و ارزشمند قرآن را همچون پرنده‌ای در دهان کودکان قرار داده و سیرت و فطرتان با این گوهر ارزشمند آمیخته شود.

وی با بیان‌اینکه باید فعاليت‌های كاربردی و اثرگذار مؤسسات قرآنی به جامعه شناسانده شود، ادامه داد: در جهان امروز گسترش بیش از حد اینترنت و دسترسی آسان و نامحدود به آن باعث شده تا فضای مجازی به یکی از مهم‌ترین کانال‌های اطلاع‌رسانی در سطح جوامع تبدیل شود، لذا با نشر فعالیت‌های قرآنی باید در ترویج این فرهنگ نورانی تلاش کنیم.

گفتنی است؛ در این دیدار گروه سرود خانه قرآن بقیه‌الله شهر نوکنده در حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه فلسطین سرودی را اجرای نمودند.

انتهای پیام
captcha