30 آذرماه؛ پایان مهلت شرکت در جشنواره «أنا مِن حسین» در البرز
کد خبر: 4180165
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

30 آذرماه؛ پایان مهلت شرکت در جشنواره «أنا مِن حسین» در البرز

مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری «أنا مِن حسین» در البرز تا پایان آذرماه سال جاری اعلام شد.

حرم مطهر امام حسین (ع)

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان شرکت در «جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری أنا مِن حسین» در استان البرز تا پایان آذرماه سال جاری اعلام شد.

با اعلام دبیرخانه این جشنواره هنرمندان، نویسندگان و فعالان زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آذرماه سال جاری به این دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در پنج بخش سینمایی با چهار شاخه فیلم کوتاه داستانی، مستند کوتاه، پویانمایی و فیلمنامه، بخش شعر با چهار شاخه شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و نوحه‌سرایی، بخش آثار مکتوب با دو شاخه مقاله و کتاب و بخش محتوای فضای مجازی با سه شاخه موشن‌گرافی، پادکست و نماهنگ برگزار خواهد شد.

همچنین در بخش ایده‌های خاص این جشنواره با همکاری بنیاد بین‌المللی عاشورا آستان مقدس امام حسین(ع)، حوزه هنری انقلاب اسلامی و برخی نهاد‌های فرهنگی و هنری، جشنواره «أنا مِن حسین» با موضوع «پیوند‌های پیامبر اکرم(ص) با فرزند شهیدش امام حسین(ع)» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به فراخوان و فرم ثبت‌نام به سایت جشنواره به آدرس ihp-festival.com مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۲۱۵۱۲۲۶۳ در پیام‌رسان‌های ایتا و بله پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha