شورای فرهنگ عمومی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است
کد خبر: 4180075
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

شورای فرهنگ عمومی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ‌نقش شورای فرهنگی عمومی در هم‌افزایی دستگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم خواند و گفت: حضور رئیس جمهور در جلسه شورای فرهنگ عمومی نشان از اهمیت این شورا است.

شورای فرهنگ عمومی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت سالروز تشکیل شورای فرهنگ عمومی و در ارتباطی ویدئو کنفرانسی استان‌های کشور با رئیس‌جمهور، دویست‌و پنجاه‌ویکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کرمان امروز، ۱۴ آبان‌ماه با حضور اعضا در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جریان این جلسه، گفت: امروز نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی است که پس از سالها با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و این نشان از اهمیت این شورا دارد.

روحی نقش شورای فرهنگی عمومی در هم‌افزایی دستگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم خواند و اظهار کرد: تدوین برش فرهنگی استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله موضوعات مهم و مورد تأکید رئیس‌جمهور در این جلسه بود و امیدواریم بتوانیم با توجه به نقش و رسالت شورای فرهنگ عمومی برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کنیم.

خبرنگار، عطیه باقری دبیر ایکنای کرمان

انتهای پیام
captcha