مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان آغاز شد
کد خبر: 4179690
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان آغاز شد

همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مراسم راهپیمایی امروز، ۱۳ آبان‌ماه در سراسر استان کرمان آغاز شده است.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مراسم راهپیمایی امروز، ۱۳ آبان‌ماه در سراسر استان کرمان با حضور مسئولان، اقشار مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شده است. این مراسم در شهر کرمان از چهارراه غزه(گلبازخان) به سمت میدان شورا در حال برگزاری است.

در این مراسم مردم با شعارهایی از جمله «امروز روز ۱۳ آبان است، روز تصرف دژ شیطان است»، «نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «اسرائیل مرگت باد»، «اسرائیل نامشروع، اسرائیل کودک‌کش»، «با غزه همدردیم، آماده نبردیم»، «یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون»، «الله اکبر» و... نفرت خود را از جنایات استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود یک هزار نفری دانش‌آموزان کرمانی در میدان شورا، سخنرانی و... از جمله برنامه‌های این مراسم در شهر کرمان است.

انتهای پیام
captcha