رویداد فرهنگی «نوجهان» در ۷۰۰ مدرسه گیلان برگزار شد
کد خبر: 4179276
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

رویداد فرهنگی «نوجهان» در ۷۰۰ مدرسه گیلان برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور رویداد مدرسه‌ای «نوجهان» با شعار جهانی نو در افق نوجوان در ۷۰۰ مدرسه استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جمع دانش آموزان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در همایش استانی «نوجهان» که در مدرسه دوره دوم متوسطه فرنگیس سلیمانی رشت برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور رویداد مدرسه ای نوجهان با شعار «جهانی نو در افق نوجوان» در ۷۰۰ مدرسه استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد مدرسه‌ای در ۲۰ هزار مدرسه متوسطه اول و دوم سراسر کشور، افزود: نظم نوین جهانی یکی از مقولاتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و محورهای افول ابرقدرت‌ها به‌صورت مشخص آمریکا، انتقال مرجعیت از غرب به آسیا و پرداختن به روحیه مقاومت و ایستادگی در رویداد نوجهان مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تبیین مؤلفه قدرت، تصریخ کرد: قدرت در دست دشمن بر ستمگری استوار است اما در نگاه کشورمان بر حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین تعریف شده است.

رمضانی با تشریح بیانیه گام دوم انقلاب گفت: عظمت انقلاب، کارهای انجام شده، برنامه ریزی برای به فرجام رسیدن طرح‌های پیش‌رو و همچنین نقش تک تک دانش‌آموزان در تعالی کشور باید مورد توجه مدیران فرهنگی قرار گیرد.

گفتنی است، رویداد فرهنگی نوجهان براساس فرمایشات معظم رهبری که در دیدار سال گذشته با دانش‌آموزان خواستار نقش ایران در نظم نوین جهانی شدند، با فعالیت دانش‌آموزان در برگزاری مسابقه، نمایش، سرود، برپایی نمایشگاه عکس و جلسه سخنرانی برنامه‌ریزی، پیگیری و در مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha