۲۵ اردوی حرم‌شناسی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
کد خبر: 4179254
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

۲۵ اردوی حرم‌شناسی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این واحد 25 اردوی «حرم‌شناسی» و «شخصیت‌شناسی» حضرت معصومه(س) را در ایام معصومیه برگزار کرد و بیش از دو هزار نفر در این اردوها شرکت کردند.

اردوی حرم‌شناسی در حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام حسینی‌ثابت، مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه «حرم‌شناسی» و «شخصیت‌شناسی» حضرت معصومه(س) از ۱۷ مهرماه تا چهارم آبان‌ماه در این آستان مقدس برگزار شد.

وی افزود: این برنامه به‌منظور شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) و زیارت بامعرفت، آشنایی با مراجع و علما، شهدای شاخص و مشاهیر مدفون در حرم و آشنایی با تاریخچه صحن‌ها، شبستان‌ها، رواق‌ها، مساجد و معماری حرم مطهر برگزار شد.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اجرای برنامه حرم‌شناسی هر روز با حضور کارشناسان خدمات فرهنگی حرم مطهر برگزار شد و در مجموع ۲۵ گروه دانشجویی، حوزوی و کارمندان وزارتخانه‌های مختلف در این دوره‌های شرکت کردند.

وی یادآور شد: چند دوره هم به دعوت از رادیو معارف، رادیو فرهنگ، رادیو قم و مسجد مقدس جمکران در خارج از حرم مطهر برگزار شد و در مجموع بیش از دو هزار نفر در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha