راهیابی 700 البرزی به مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4179223
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

راهیابی 700 البرزی به مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج

مسئول دارالقرآن سپاه البرز از راهیابی 700 فعال قرآنی به مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج استان خبر داد و گفت: این مسابقات اواخر آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

علی گلدوست مسئول دارالقرآن سپاه البرز

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راهیابی 700 فعال قرآنی به مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج استان خبر داد و گفت: این مسابقات اواخر آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی با اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به‌صورت خانوادگی، گروهی و انفرادی، در ۴۰ مسجد و امامزاده البرز به‌طور همزمان در دو هفته برگزار شد، افزود: فرآیند ثبت‌نام از دو ماه گذشته به‌صورت متمرکز در سامانه اطلاع‌رسانی انجام شده بود که پس از ثبت‌نام، اسامی شرکت‌کنندگان با توجه به ناحیه‌ها و حوزه‌ها تفکیک و به حوزه‌های بسیج ارسال شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجموع نزدیک به یک هزار و 800 نفر در البرز برای این مسابقات ثبت‌نام کردند، گفت: مسابقات بسیج دارای دو ویژگی خاص است، اول اینکه تعداد قابل ملاحظه‌ای داوطلب در این مسابقات شرکت می‌کنند و ویژگی مهم‌تر اینکه این مسابقات به‌صورت مردمی انجام می‌شود.

گلدوست در پایان درباره اهداف برگزاری این مسابقه بیان کرد: رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌های بسیج، ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی بین بسیجیان و شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم از اهداف اصلی این رویداد قرآنی است.

انتهای پیام
captcha