بازدید رایگان ۲ هزار دختر و بانو از موزه فاطمی
کد خبر: 4178961
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

بازدید رایگان ۲ هزار دختر و بانو از موزه فاطمی

در ایام معصومیه بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در قالب طرح‌های مختلف از موزه فاطمی بازدید داشتند که از این تعداد، بازدید دو هزار دختر و بانو در قالب طرح «گشتی در موزه بهترین دختر دنیا» به‌صورت رایگان بوده است.

بازدید دختران از موزه فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، در ایام معصومیه از سالروز ورود بانوی کرامت به قم تا سالروز شهادت ایشان، دو هزار نفر از بانوان و دختران در قالب طرح «گشتی در موزه بهترین دختر دنیا» از موزه فاطمی به‌صورت رایگان بازدید کردند.

همچنین در ایام معصومیه در قالب طرح «در مکتب بانوی تمدن‌ساز» ۴۰۰ جوان در قالب ۱۰ گروه به‌صورت نیم‌بها و یک هزار دانش‌آموز در قالب ۲۰ گروه دانش‌آموزی دختر و پسر با تخفیف ۷۵ درصدی به همراه راهنمایی و روایتگری کارشناسان موزه از موزه فاطمی بازدید کردند.

همچنین در بازه زمانی سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم تا سالروز شهادت ایشان حدود ۱۰۰ نفر از بانوان گردشگر از کشور‌های مختلف نیز به‌صورت رایگان از موزه فاطمی بازدید کردند.

یادآور می‌شود، یک‌ هزار و ۴۰۰ بلیت بازدید رایگان از موزه فاطمی به‌عنوان جایزه در اختیار واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت قرار گرفت؛ در برنامه‌هایی که در قالب سفیران کریمه در مدارس سطح استان دارند به هر مدرسه ۴۰ بلیت در قالب جوایز اهدا کنند تا دانش‌آموزان هر مدرسه در قالب یک اردوی ۴۰ نفری از موزه فاطمی بازدید داشته باشند.

انتهای پیام
captcha