سفر دانش‌آموزان البرزی به سرزمین نور آغاز شد
کد خبر: 4178913
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

سفر دانش‌آموزان البرزی به سرزمین نور آغاز شد

همزمان با دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی، اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور از استان البرز آغاز شد.

راهیان نور

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه البرز، سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز درحاشیه بدرقه دانش‌آموزان دختر استان به اردوهای راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین کاروان راهیان‌نور از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم متوسطه در قالب 20 گروه امروز، توسط سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر از آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اولین مرحله اردوها سه هزار و 600 دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: مرحله اول اعزام‌ها از امروز نهم آبان‌ماه آغاز  و تا سوم آذرماه سال جاری ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه مرحله دوم اعزام‌ها هم مختص دانش‌آموزان پسر استان است که در بهمن‌ماه سال جاری انجام می‌شود، گفت: در این اعزام‌ها دانش‌آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور از مظاهر پیشرفت انقلاب اسلامی به عنوان «راهیان پیشرفت» نیز آشنا می‌شوند.

اخلاقی یادآور شد: برگزاری مسابقات و شرکت در جشنواره رهاورد سرزمین نور از دیگر برنامه‌هایی است که در طول این اردو برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود. همچنین خادمان دانش‌آموزی و راویان دفاع مقدس نیز در این اردو حضور دارند و توضیحات لازم را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha