شرکت 450 مربی قرآن در جلسات خانگی قرآن البرز
کد خبر: 4178463
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

شرکت 450 مربی قرآن در جلسات خانگی قرآن البرز

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز گفت: از سال گذشته تاکنون در مجموع 450 مربی قرآن استان در دوره‌های آموزش مربیان جلسات خانگی قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

فرخ لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: جامعه قرآنی عصر امسال نیز همزمان با سراسر کشور اقدام به آموزش مربیان جلسات خانگی قرآن کریم کرده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 200 مربی جلسات خانگی قرآن در سراسر استان در دوره‌های تربیت مربی شرکت کردند، افزود: امسال نیز 250 مربی در کلاس‌های آموزشی دوره تابستان که به‌صورت مجازی برگزار شد، شرکت کردند.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام از مربیان برای شرکت در دوره جدید تربیت مربی جلسات خانگی قرآن، نیز همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است و تا اواخر آبان‌ماه ادامه دارد.

پورمختار تصریح کرد: علاقه‌مندان در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار قرآنی آشنا خواهند شد و احکام نشستن در محضر قرآن، حمل و تلاوت آیات و همچنین شیوه‌های ارتباط‌گیری خصوصاً با جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی قرآن آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز بیان کرد: مربیان قرآن کریم استان می‌توانند برای شرکت در این دوره به نشانی https://survey.porsline.ir/s/CuZF۸۷F مراجعه کنند. به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها، مدرک معتبر در دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha