برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی دوران کرونا در یاسوج
کد خبر: 4177732
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی دوران کرونا در یاسوج

مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی، عکاسی و دلنوشته دوران کرونا در یاسوج خبر داد.

مسابقه خاطره‌نویسی دوران کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، ذوالفقار دیودل، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شامگاه دوم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند خاطرات خود را در قالب فایل «word» حداکثر در ۲ صفحهA۴ به پیام رسان ایتا شماره ۰۹۱۷۷۴۳۸۸۴۸ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید همراه آثار ارسالی مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و محل کار خود را ارسال کنند، افزود: در بخش مسابقه خاطره‌نویسی به رتبه اول ۳ میلیون تومان، به رتبه دوم ۲ میلیون تومان، به رتبه سوم یک میلیون تومان و به رتبه‌های چهارم و پنجم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: در بخش‌های دلنوشته و عکاسی نیز پس از داوری به سه اثر برگزیده جوایزی به رسم یادبود و به همه آثار ارسالی لوح تقدیر با امضای ریاست دانشگاه اهدا خواهد شد.

دیودل گفت: موضوع این مسابقات آزاد بوده و داوطلبان تا روز ۸ آبان‌ماه امسال برای ارسال آثار خود به دبیرخانه مهلت دارند.شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به‌صورت حضوری نیز به روابط عمومی ستاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha