اولویت جهاددانشگاهی در قم فعالیت انقلابی است
کد خبر: 4177729
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱
سرپرست جهاددانشگاهی استان قم:

اولویت جهاددانشگاهی در قم فعالیت انقلابی است

حامد حیاتی در دیدار با مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه جهاددانشگاهی مولود انقلاب است، گفت: فعالیت‌های انقلابی این نهاد در قم اولویت بیشتری پیدا می‌کند.

حیاتی و برقعیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم،  حامد حیاتی، سرپرست جهاددانشگاهی استان قم روز گذشته، سوم آبان‌ماه با سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه خواهران تحصیلات حوزوی را تا سطوح عالی می‌گذرانند، اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) از مهدکودک تا سطوح عالی آکادمیک را در مباحث علمی تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی گفت: جامعه الزهرا(س) تعامل مثبتی با سایر مراکز علمی دارد و هم افزایی خوبی با سایر مراکز شکل گرفته است، همچنین دوره‌‌های آموزشی کوتاه مدت در سطوح ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

حامد حیاتی، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم در ادامه این دیدار با بیان اینکه جهاددانشگاهی مولود انقلاب است، اظهار داشت: فعالیت‌های این نهاد در قم اولویت بیشتری پیدا می‌کند بنابرین باید با تلاش بیشتر برای اهداف عالی نظام اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مهدویت افزود: با کمک دستگاه‌ها و نهادهای مختلف این جشنواره متعالی تر می‌شود، باید دبیرخانه اصلی این جشنواره در قم مستقر و دبیرخانه‌هایی نیز در واحدهای استانی جهاد ایجاد و آثار مختلف با ویژگی‌های بومی استان‌های کشور جمع آوری و ارائه شود.

حیاتی بیان کرد: لازم است دبیرخانه همایش فقهی، حقوقی و اخلاقی درمان ناباروری در قم تاسیس شود و نگاه اخلاقی که لازم است در این زمینه رعایت شود، به آگاهی دیگران برسد.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم ابراز کرد: از شما دعوت می‌شود تا بازدیدی از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم داشته باشید و فرایندهای درمانی را در این مرکز مشاهده کنید و برای شورای سیاست‌گذاری همایش فقهی، حقوقی و اخلاقی درمان ناباروری از حضور شما بهره‌مند شویم.

شاکری، معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در ادامه اظهار کرد: به تناسب وظایفی که معاونت پژوهشی دارد از جمله برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های تخصصی می توانیم همکاری لازم را با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

حائری، رئیس پاسخگویی به سؤالات شرعی در ادامه گفت: در زمینه همایش‌های بین‌المللی مباحث اخلاق پزشکی در حوزه ناباروری و نازایی اهمیت بسیاری دارد.

گرامی، رئیس دانشکده هدی در ادامه با اشاره به وجود تنش در زمینه فرزندآوری، گفت: در دانشکده رشته‌های فقه و مبانی و همچنین حقوق تدریس می‌شود، بنابراین می‌توان از ظرفیت دانشجویان، اساتید و پایان نامه‌ها برای تولید، ارزیابی و امتیاز بندی مقالات استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha