۱۱ دانشجوی کردستانی موفق به دریافت گواهی طرح دانشجو معلم قرآن شدند
کد خبر: 4177485
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

۱۱ دانشجوی کردستانی موفق به دریافت گواهی طرح دانشجو معلم قرآن شدند

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری طرح دانشجو معلم قرآن به مدت 100 ساعت آموزشی گفت: 11 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان موفق به گذراندن دوره آموزشی شده و گواهی طرح دانشجو معلم قرآن را دریافت کردند.

طرح دانشجو معلم قرآن کردستان

مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: طرح دانشجو معلم قرآن به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اواخر سال گذشته با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان آغاز شد.

وی به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادها‌ی بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی بین دانشجویان از اهداف این طرح قرآنی بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن به مدت ۱۰۰ ساعت آموزشی و در مدت سه ماه برگزار شد که در طول دوره درس‌های فصیح‌خوانی، روش تدریس، آشنایی با علوم قرآن، سبک زندگی قرآنی، ترجمه و مفاهیم قرآن و روش تدیس با حضور اساتید مجرب کشوری تدریس شد.

وی به برگزاری آزمون این دوره آموزشی در 25 مردادماه جاری به صورت حضوری و آنلاین اشاره کرد و یادآور شد: از تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره فقط 11 نفر موفق به کسب امتیاز لازم شدند و به زودی گواهی دوره در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha