ضرورت استفاده از سخنرانانی که روحیه معنوی برای مردم ایجاد کنند + عکس
کد خبر: 4177301
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
آیت‌الله العظمی سبحانی تأکید کرد:

ضرورت استفاده از سخنرانانی که روحیه معنوی برای مردم ایجاد کنند + عکس

آیت‌الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید در دیدار با تولیت مسجد جمکران گفت: در مراسم‌ها از سخنرانانی که در مردم روحیه دینی، معنوی و انقلابی ایجاد می‌کنند استفاده کنید.

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، امروز دوشنبه یکم آبان در دیدار با تولیت جدید مسجد مقدس جمکران در سخنانی ضمن ابزار خرسندی از انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران، گفت: در سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی توسط تولیت‌های پیشین برای توسعه مسجد مقدس جمکران انجام شده است.

ایشان با اشاره به حضور زائران در این مکان مقدس اظهار کرد: در مراسم‌ها از سخنرانانی که در مردم روحیه دینی، معنوی و انقلابی ایجاد می‌کنند استفاده کنید.

این مرجع تقلید افزود: با عنایت به حضور زائران از کشور‌های مختلف جهان در این مسجد مقدس، ظرفیت خوبی وجود دارد تا منشورات مختلف با موضوع معرفی قم، جمکران و مهدویت به زبان‌های مختلف منتشر و بین زائران توزیع شود.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: مسجد مقدس جمکران محلی برای توجه به حضرت، ولی عصر (عج) است و در گذشته نیز علما به این مکان مقدس توجه داشتند و به آنجا مشرف می‌شدند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران امروز آوازه جهانی دارد و از کشور‌های مختلف جهان به این مسجد مقدس مشرف می‌شوند، اظهار کرد: مهمترین موضوع فعالیت در مسجد مقدس جمکران که مقام معظم رهبری هم برآن تاکید دارند، مسائل فرهنگی و بین المللی است.

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید

انتهای پیام
captcha