درس خارج «حجاب و نظر» مجتهده گل‌گیری برگزار می‌شود
کد خبر: 4177151
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
رئیس حوزه آزاد جامعه الزهرا(س) خبر داد:

درس خارج «حجاب و نظر» مجتهده گل‌گیری برگزار می‌شود

رئیس حوزه آزاد جامعه الزهرا(س) از فراخوان ثبت‌نام درس خارج فقه و اصول حجاب و نظر از سوی جامعه الزهرا (س) ویژه بانوان طلبه سطح چهار و سطوح عالی خبر داد.

مجتهده معصومه گل‌گیری، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار ایکنا، زهرا تاجیک، رئیس حوزه آزاد جامعه الزهرا (س)، عصر امروز یکشنبه ۳۰ مهرماه در گفت‌‌وگو با خبرنگاران از آغاز ثبت نام درس خارج فقه و اصول «حجاب و نظر» توسط مجتهده معصومه گل‌گیری، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خواهران، ویژه اساتید و بانوان طلبه سطح چهار و سطوح عالی خبر داد.

وی اظهار کرد: دوره‌های فوق تخصصی با هدف بررسی رویکرد‌های فقهی در عصر تحولات فرهنگی و اجتماعی و بروز مسائل نوین، برگزار می‌شود و درس خارج «حجاب و نظر» از جمله این آموزش‌ها با راهبری استاد بانو گل‌گیری است.

وی با بیان اینکه صرفاً اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب سطح چهار و سطوح عالی امکان بهره‌برداری از این فرصت ارزشمند و حضور در درس خارج بانو گل‌گیری را دارند، گفت: دوره اول این درس به مدت ۴ ماه و به صورت مجازی در روز‌های سه‌شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

رئیس حوزه آزاد جامعه الزهرا (س) یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این درس خارج می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به نشانی https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به درس خارج و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha