مادر شهیدان ابراهیم و علی اصغر بابایی ملکشاه آسمانی شد
کد خبر: 4177150
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

مادر شهیدان ابراهیم و علی اصغر بابایی ملکشاه آسمانی شد

حاجیه خانم جام یقین تبار ملکشاه، مادر شهیدان والامقام ابراهیم و علی اصغر بابایی ملکشاه، یکشنبه ۳۰ مهرماه پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

پوستر  شهیدان والامقام ابراهیم و علی اصغر بابایی ملکشاه ابه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، حاجیه خانم جام یقین تبار ملکشاه، مادر شهیدان والامقام ابراهیم و علی اصغر بابایی ملکشاه، یکشنبه ۳۰ مهرماه پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

آیین تشییع پیکر پاک این مادر وارسته، فردا اول آبان ماه ساعت ۹ صبح از بیت شهید واقع در بابل، بندپی غربی، دیوا ملکشاه خیابان شهید بابایی بالا آقاسر به سمت گلزار شهدای آن محل برگزار خواهد شد.

سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسئلت کرد.

شهید والامقام ابراهیم بابایی ملکشاه ۶ آبان سال ۱۳۵۴ متولد و در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در میرجاوه و برادرش علی اصغر بابایی ملکشاه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۴۶ متولد و در تاریخ ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام
captcha