دبیرکل اکو از وزیر میراث‌فرهنگی قدردانی کرد
کد خبر: 4177007
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
به دنبال برگزاری نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو در اردبیل؛

دبیرکل اکو از وزیر میراث‌فرهنگی قدردانی کرد

دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو در نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان از برگزاری موفقیت‌آمیز پنجمین نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو در اردبیل تشکر و قدردانی کرد.

نامه قدردانی دبیرکل اکو از وزیر میراث‌فرهنگیبه‌ گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، در نامه خسرو ناظری، دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو خطاب به مهندس سید عزت‌الله ضرغامی آمده است:

«جناب آقای عزت‌الله ضرغامی

وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران

عالیجناب

از برگزاری موفقیت‌آمیز پنجمین نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو در تاریخ ۵-۴ اکتبر ۲۰۳۳ در شهر اردبیل پایتخت، گردشگری اکو در سال ۲۰۲۳ از جنابعالی و وزارتخانه متبوعتان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

ضمن اذعان به ارزش‌ها و مدیریت حرفه‌ای جنابعالی اجازه دهید فرصت را مغتنم شمرده و به نتایج این نشست مهم که در بیانیه اردبیل منعکس شده اشاره نمایم.

اینجانب اطمینان کامل دارم که نتایج مثمر ثمر این تعامل سطح بالا باعث ارتقای همکاری برای توسعه گردشگری پایدار در منطقه اکو گردیده و مبنای ملموس‌تری برای تقویت سیاست‌ها و ساز و کار‌های مربوطه در جهت تحکیم یک فرآیند همکاری منطقه‌ای یکپارچه در صنعت گردشگری خواهد شد.

همچنین از این فرصت استفاده نموده و قدردانی ویژه خود را از جناب آقای علی‌اصغر شالبافیان، معاون محترم گردشگری و سرکار خانم لیلا اژدری مدیرکل و سایر همکاران برای تمهیدات عالی و حمایت از هیئت‌ها و نیز کمک ارزنده ایشان در تدارک و برگزاری شایسته این رویداد مهم ابراز می‌نمایم.

عالیجناب خواهشمند است احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.»

گفتنی است پنجمین نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو سازمان همکاری اقتصای (اکو) پنجشنبه (۱۳ مهر ۱۴۰۲) با حضور دبیر کل اکو، وزرای گردشگری عضو و جمعی از مقامات کشوری در نگارخانه ختایی مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha