مرحله استانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4176357
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

مرحله استانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن در قم برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: مرحله استانی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، پنجشنبه این هفته در قم برگزار خواهد شد.

مرحله استانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سیدمحمد صالح‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: مرحله استانی بخش معارفی این مسابقات با حضور 80 شرکت کننده خانم و آقا، پنجشنبه 27 مهرماه در قم برگزار می‌شود؛ مسابقات به صورت کتبی و در سه رشته نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات از ساعت 10 صبح فردا در سالن کوثر آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) آغاز می‌شود، گفت: برندگان این بخش به مرحله نهایی و کشوری که دی ماه امسال و به میزبانی استان قم برگزار می‌شود راه می‌یابند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: سهمیه هر استان بعد از تصحیح اوراق و جمع‌بندی در خصوص سطح کیفی متسابقین در استان‌های مختلف تعیین خواهد شد.

صالح‌نژاد یادآور شد: این مسابقات در قم و همزمان با سراسر کشور و با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha