جامعه‌ المصطفی یکی از مراکز علمی فعال در عرصه فرهنگی و بین‌المللی است
کد خبر: 4175913
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
استاندار قم:

جامعه‌ المصطفی یکی از مراکز علمی فعال در عرصه فرهنگی و بین‌المللی است

نماینده عالی دولت در استان قم گفت: جامعه‌ المصطفی یکی از دانشگاه‌های علمی ارزشمند فعال در عرصه‌های بین‌المللی، فرهنگی، علمی و معرفتی است.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه طی سخنانی در چهارمین دوره گفتگو‌های ایران و چین ضمن خوشامدگویی به اندیشمندان و اساتید دانشگاهی حاضر از دو کشور در این دوره از گفتگوها، اظهار کرد: یقین داریم نتایج این نشست برای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

وی با اشاره به ریشه‌های تاریخی و فرهنگی ارتباط میان دو کشور، خاطرنشان کرد: این ارتباطات امروز ما را برای افزایش تبادلات علمی و معرفتی کنار یکدیگر قرار داده است. همه ما به خوبی می‌دانیم امروز هر دو کشور ایران و چین در برابر یک دشمن مشترک قرار دارند که با افزایش تعاملات علمی و فرهنگی میان دو کشور دچار نا امیدی بیشتری می‌گردد.

آقامیری دشمن مشترک را به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان روابط ایران و چین دانست و افزود: فرمان مقام معظم رهبری به همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای سطح روابط اقتصادی به میزان سطح روابط سیاسی موجب شده است ایران با کشور دوست و برادر چین که همواره همراهی خوبی با سیاست‌های جمهوری اسلامی داشته است، بیشترین سطح تعاملات اقتصادی را داشته باشد.

استاندار قم، جامعه‌ المصطفی را به عنوان یکی از دانشگاه‌های علمی ارزشمند فعال در عرصه‌های فرهنگی، علمی و معرفتی دانست و تصریح کرد: این گفتگو‌ها می‌تواند در زمینه توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی نقش موثری ایفا کند و لازم است از خدمات علمی جامعه‌ المصطفی که ارتباطات فراوانی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سراسر جهان برقرار کرده است، تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام
captcha