پیام تسلیت حجت‌الاسلام رشاد به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله ارفع
کد خبر: 4175639
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

پیام تسلیت حجت‌الاسلام رشاد به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله ارفع

حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله ارفع شیرازی درگذشت این عالم فرزانه را تسلیت گفت.

رارسال/ پیام تسلیت آیت‌الله رشاد به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله ارفع شیرازیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلین علی‌اکبر رشاد؛ رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه تهران، در پیامی ارتحال آیت‌الله ارفع شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله رشاد بشرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم عامل، استاد برجسته‌ اخلاق حوزه‌ علمیه‌ عاصمه، حضرت آیت‌الله سیدکاظم ارفع شیرازی (قدس الله نفسه الزکيه) مایه‌ تاسف و تاثر شد. او از شاگردان امام خمینی(قدّه) و همراهان نهضت آن حضرت و حامیان همدل رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رفت. محضر برکت‌ آثارش سرچشمه‌ زلال پاسخگوی عطش سالکان جوان و طالبان معرفت و معنویت در پایتخت بود.

فقدان این عالم الاهی مایه‌ خسارت معنوی جبران‌ناپذیری در جامعه‌ حوزوی و دانشگاهی و طبقات جوان است. تالیفات آن فقید سعید از جمله ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه، چهل منزل سلوک، اسماءالحسنی، از باقیات صالحات اوست. این­جانب این ضایعه‌ مولمه را به محضر زعیم حکیم امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف) و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، و نیز تلامذه و ارادتمندان و بیت مکرم آن راحل رستگار تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسئلت می‌کنم، و برای بازماندگان سوگوار، صبر و اجر مسئلت دارم.
حشره الله مع سید الشهداء و الأحرار و اصحابه الأبرار و اسکنه فسیح جنانه.

علی­‌اکبر رشاد

1402/7/23

انتهای پیام
captcha