مستند «صدای قلم» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 4175438
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

مستند «صدای قلم» در یزد رونمایی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از رونمایی مستند زندگی محمود حرازی‌زاده، پیشکسوت خطاطی و خوشنویسی استان با عنوان «صدای قلم» در این استان خبر داد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداحسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در حاشیه مراسم نکوداشت هنرمند پیشکسوت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از رونمایی مستند زندگی استاد محمود حرازی‌زاده، پیشکسوت خطاطی و خوشنویسی استان با عنوان «صدای قلم» خبر داد و گفت: این مستند با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کارگردانی عماد عقلی تهیه و رونمایی شد.

وی ادامه داد: همچنین سردیس استاد حرازی‌زاده که توسط حمیدرضا قوی‌پنجه، از هنرمندان برجسته استان طراحی و تولید شده و یک قاب نقاشی از این هنرمند نامی که توسط مجید مزکوری هنرمند معروف اردکانی طراحی‌ شده، در این مراسم رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل انجمن خوشنویسی استان خبر داد و افزود: این اقدام با هدف حمایت و تقویت هنر خوشنویسی انجام شده و امیدواریم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و آینده درخشانی برای این هنر در استان رقم زده شود.
انتهای پیام
captcha