صف طولانی تسهیلات ازدواج در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4174497
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

صف طولانی تسهیلات ازدواج در خراسان‌شمالی

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از وجود شش هزار و 424 نفر از زوجین این منطقه در صف انتظار تسهیلات ازدواج خبرداد.

صف طولانی تسهیلات ازدواج در خراسان‌شمالیایمان فیروزه، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی با بیان اینکه صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج طولانی است، بیان کرد: عدم ارائه ضامن معتبر از سوی زوجین و همچنین عدم هماهنگی منابع و مصارف بانک‌ها از مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج در استان است.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش بانک مرکزی در خصوص عملکرد بند الف تبصره ۱۶ آمار تسهیلات ازدواج از ابتدای سال جاری، تا پایان شهریور سال جاری شش هزار و 424 نفر متقاضی دریافت وام ازدواج هستند.

فیروزه با شاره به اینکه در مجموع طی نیمه نخست سال جاری 12 هزار و 788 نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند، افزود: که تاکنون بیش از شش هزار نفر معادل 13 هزار 238میلیارد و 230میلیون ریال تسهیلات ازدواج را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از افراد در قالب شش هزار و 424 نفر نیز در نوبت دریافت تسهیلات هستند، ادامه داد: مبلغ تسهیلات برای هر زوج 180 میلیون تومان است.

انتهای پیام
captcha