تمدید مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» در البرز
کد خبر: 4174239
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

تمدید مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» در البرز

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گفت: مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود تا دهم آبان‌ماه سال جاری در البرز تمدید شد.

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مهلت شرکت در دوره عمومی «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیرمجموعه جامعه قرآنی عصر، برگزار می‌شود تا دهم آبان‌ماه سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: این دوره دومین نوبت از طرح «تربیت مربی جلسات قرآن خانگی» است که در ۳۳ جلسه ویژه مربیان جلسات خانگی و داوطلبان تشکیل جلسات قرآنی در خانه و مسجد برگزار می‌شود و شامل ۳۰۰ دقیقه آموزش تصویری است.

این مسئول تصریح کرد: از اهداف برگزاری این دوره آموزشی آشنایی علاقه‌مندان با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار قرآنی به همراه یادگیری شیوه‌های ارتباط‌گیری به‌ویژه با جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی قرآن است.

پورمختار در پایان با یادآوری اعطای مدرک معتبر در این دوره از سوی جامعه قرآنی عصر ویژه شرکت‌کنندگان، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره به نشانی F۸۷https://survey.porsline.ir/s/sCuZF مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha