ظرفیت محلات در کنترل آسیب‌های اجتماعی درنظر گرفته شود
کد خبر: 4174037
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

ظرفیت محلات در کنترل آسیب‌های اجتماعی درنظر گرفته شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد بر استفاده از توانمندی‌های دفاتر تسهیلگر محلی و نهادهای اجتماعی محلات مختلف در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

احمد ترکمانی، عضو شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی شورای شهر یزد، احمد ترکمانی، عضو شورای اسلامی شهر یزد بر استفاده از توانمندی‌های دفاتر تسهیلگر محلی و نهادهای اجتماعی محلات از جمله هیئت امنای مساجد، پایگاه‌های بسیج، پایگاه‌های سلامت، معتمدین و خیران در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: این اقدام در کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌تواند مؤثر و تکمیل‌کننده باشد.

ترکمانی با اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر در بحث پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با آموزش و پرورش اظهار کرد: برای اینکه جامعه‌ای عاری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم، لازم است موانع پیش روی را در جامعه پاکسازی کنیم و این وظیفه تمامی نهادها و سازمان‌ها است که نقش خود را به درستی ایفا کنند.

وی ادامه داد: آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان به خصوص در محلات آسیب‌دیده شهر، عامل مهمی در زمینه ارتقای سلامت روانی جامعه است.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی با نگاه جهادی و انقلابی در موضوعات اجتماعی نیز برای جامعه هدف در دستگاه‌های مختلف شهر یزد می‌تواند اقدام مؤثری در کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد.

انتهای پیام
captcha