افتتاح اولین پروژه سرمایه‌گذاری وقفی در بانه
کد خبر: 4173952
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

افتتاح اولین پروژه سرمایه‌گذاری وقفی در بانه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه از افتتاح اولین پروژه سرمایه‌گذاری وقفی در بانه خبر داد و گفت: اولین پروژه باغ گل‌محمدی از زمین‌های وقفی حاج محمدحسین محمدی امسال به مناسبت هفته وقف افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جمشید محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه

جمشید محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: پروژه باغ گل‌محمدی در متراژ دو هکتار وقف بر مسجد سید شهر بانه بوده که درآمد و عواید آن در این مسجد هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد چهار هزار و ۸۰۰ اصله نهال گل محمدی با اعتبار هشت میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار موقوفه مسجد سید شهر بانه کاشت شده است، افزود: این باغ طبق نظریه کارشناسان می‌تواند در حالت معمولی برای دو نفر به صورت مستقیم و 50 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه بیان کرد: با توجه به درآمد این موقوفه در تلاشیم تا فاز دوم این پروژه وقفی را نیز که شامل یک آتلیه عکاسی بوده است، را راه‌اندازی کنیم.

وی در پایان یادآور شد: با راه‌اندازی این آتلیه عکاسی اصحاب وقف و رسانه به صورت رایگان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند و مردم عادی نیز با پرداخت مبلغی جزئی از این موقوفه استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha